Yatırımın Getirisi

Yatırımın getirisi sizin için bir ölçüm değeri olabilir ama bu ölçümü gerçekleştirirken ciddi istatistiksel verilere odaklanmalısınız. Bu veriler büyük ölçüde sizin başarınızı ortaya koyacak veya sizi yanıltacak unsurlardan oluşacaktır. Yatırımın getirisi konusunda hesaplama formülünü yanlış yazmanız durumunda zararda olduğunuz ortaya çıkabilir. Bu durumda gerçek anlamda yatırımın getirisi formülünü nasıl yazmanız gerektiğini belirlemelisiniz.

Dijital pazarlama uzun bir süreçtir. Bu alanda başarı bekliyorsanız daima planlama yaparak yola çıkmalı, bütçeyi iyi ayarlamalı ve veri analizlerini gerçekleştirmelisiniz. Tüm bunlarla uğraşmak istemiyorsanız ve ucuz bir SEO çalışmasıyla yola devam etmek istiyorsanız bir süre sonra başarıdan söz edilemeyeceğini bilmeniz gerekmektedir.