Google Anahtar Kelime Planlama

Anahtar Kelime Planlayıcı Hakkında

LF Digital ile Yeni Arama Ağı kampanyaları oluşturmak için kullanılan bir atölyeye benzetebileceğimiz Anahtar Kelime Planlayıcı, yeni veya deneyimli reklamverenlere yönelik ücretsiz bir Google Ads aracıdır. Anahtar kelime aramak ve bir anahtar kelime listesinin nasıl performans gösterebileceğini görmek için Anahtar Kelime Planlayıcı’yı kullanabilirsiniz. Anahtar Kelime Planlayıcı, kampanyanızla birlikte kullanabileceğiniz, rekabet gücü yüksek teklifler ve bütçeler seçmenize de yardımcı olur.

Bu makalede başarılı bir kampanyanın temelini oluşturmak için Anahtar Kelime Planlayıcı’yı nasıl kullanabileceğiniz açıklanmaktadır.

Yararları

Aşağıdaki görevleri gerçekleştirmek için Anahtar Kelime Planlayıcı’yı kullanabilirsiniz:

  • Anahtar kelime arayın. Yeni bir kampanyaya ekleyecek anahtar kelimeler bulmak için yardıma mı ihtiyacınız var? Belki de mevcut bir kampanyaya eklemek için ilave anahtar kelimeler bulmak istiyorsunuzdur. Ürününüzle veya hizmetinizle, web sitenizle veya açılış sayfanızla alakalı terimlere göre anahtar kelimeler arayabilirsiniz.
  • Geçmiş istatistikleri ve trafik tahminleri alın. Yeni veya mevcut bir kampanyada hangi anahtar kelimeleri kullanacağınıza karar vermenize yardımcı olması için arama hacmi gibi istatistikleri kullanın. Tahmin edilen tıklama sayısı ve tahmini dönüşüm sayısı gibi tahminler, belirli bir teklif ve bütçe için bir anahtar kelime listesinin nasıl performans gösterebileceği konusunda size bir fikir verebilir. Bu tahminler ayarlayacağınız tekliflere ve bütçelere dair kararınızı şekillendirmenize de yardımcı olabilir.

Anahtar Kelime Planlayıcı çok iyi anahtar kelime fikirleri ve trafik tahminleri sağlayabilir ancak kampanya performansının çeşitli faktörlere bağlı olduğu unutulmamalıdır. Örneğin, teklifiniz, bütçeniz, ürününüz ve sektörünüzdeki müşteri davranışı gibi faktörlerin tümü, kampanyalarınızın başarısını etkileyebilir.