Ticarette Limitleri Dijital Pazarlama ile Kaldırın!

Sosyal medya platformları şirketlerin, markaların ya da kişilerin kendilerini hedef kitlelerine dilediği gibi anlatabildiği, internet üzerindeki platformların genel adıdır. Bu tanım göz önüne alındığında sosyal medyanın bu kadar çok kullanılmasındaki nedenler de kolaylıkla anlaşılabilir. Kişiler ya da markalar sosyal medya üzerinden hedef kitlesine göreceli olarak bir ücret ödemeden kolaylıkla ulaşabiliyor. Daha da önemlisi insanlarla algısını, tarzını, düşüncesini paylaşabiliyor.

LF Sosyal Medyada Sizin İçin Ne Yapar?

İçerik Yönetimi

Sürekli canlı kalan sosyal medyanın uygun bir şekilde düzenli beslenmesi gereklidir. Markanızın değerlerini sosyal medyaya uygun hale getirir ve bu yönde yaratıcı içerikler üretiriz. Blog yazıları, videolar, görseller ve gifler hazırlar sosyal medya yeniliklerini yakalarız.

Moderasyon

Sosyal medya hesaplarımız düzenli olarak takip edilir. Doğrudan gelen takipçi yorumları anında yanıtlanır. Bu şekilde müşteri memnuniyeti sağlamak marka itibarı açısından oldukça önemlidir.

Sosyal Medya Takibi

Siz sosyal medyada olmasanız dahi insanlar markanız hakkında sosyal medyada konuşur! Ya da sosyal medyada yer alsanız da doğrudan sizinle iletişime geçmeyebilir. Bu da kontrolümüz dışında olduğundan fark etmeden çığ gibi büyüyebilir. Bu yüzden sosyal medyayı uygun programlarla takip etmek önemlidir.

Online İtibar ve Kriz Yönetimi

Markanızla ilgili oluşabilecek krizleri önceden tahmin eder, araştırır senaryoları çıkartır. Sonradan bu senaryolara uygun önlemler alır. Yaptığımız sosyal medya takibi sosyal medya uzmanlarımız tarafından yapılır krize sebep olabilecek konular belirlenir. Yayılım sağlanmadan önlem alınır ve krizin oluşmaması sağlanır.

Dijital PR

Halkla ilişkiler odaklı ele alınan markanız bir bütünlük sağlanarak yönetilir. Seo’ya uygun metinler ve görseller seçerek marka hesaplarınızın arama motorlarında üst sıralarda organik olarak çıkması sağlanır. Sosyal medya pazarlaması için bu oldukça önemlidir.

Sosyal Medya Yönetimi

Dijital ekosistemde, kullanıcılar markalarla etkin olarak iletişim halindeler. Kontrolsüz yapılan sayfa ve kampanya yönetimleri, marka için intihar niteliği taşıyan krizlere yol açabilir düzeydedir. Türkiye’de ve dünyada sık rastlanan kriz vakaları, markalar için sosyal medya yönetiminin ciddi bir fırsat ve hassas bir süreç olduğunu kanıtlar.